kosenje trave prije 6 ujutro?
(prestaro za odgovor)
Ivek
2007-06-28 05:14:52 UTC
Sto uciniti kada vam oko zgrade pocnu kositi travu prije 6 sati ujutro?
Koliko sam uspjela vidjeti bio je covjek u uniformi komunalnog poduzeca, ali
tako rano?
Prijetiti, zaliti se, zvati policiju? Spada li to u krsenje javnog reda i
mira ili samo u potpunu nepristojnost?
Kakve su vrucine bile ovih dana dobro da su isli kosit.
Jesi li kada to probala raditi? Uzet trimer i udri?
--
Pozdrav,
Ivek
super_duper
2007-06-28 06:17:08 UTC
[...]
nevjerojatno kakvih ljudi ima......i pri tome ne mislim na covjeka koji je
kosio.....
Ziga
2007-06-28 06:19:48 UTC
Sto uciniti kada vam oko zgrade pocnu kositi travu prije 6 sati ujutro?
Prijetiti, zaliti se, zvati policiju? Spada li to u krsenje javnog reda i
mira ili samo u potpunu nepristojnost?
Sljedeci put pocni ti kositi u 2 popodne neces zavrsit prije 23 navecer

Covjek radi svoj posao, u 6 ujutro je ugodno i nije vruce a s obzirom da ima
za pokositi ohoho, preznoji se i umori ko pas na ovakvom suncu

®iga
riche
Ma naravno, moze i kositi u 2h po noci, tad mu je jos manje vruce.
Ziga
2007-06-28 19:21:27 UTC
Post by riche
Ma naravno, moze i kositi u 2h po noci, tad mu je jos manje vruce.
ma naravno lupetas sta bilo, ja ti govorim lijepo o cem se radi jer
znam covjeka koji kosi travu na onom malom traktorcicu,
ne kosi pod njenim prozorom svaki dan vec samo to jutro, s obzirom
da ima brdo trave i zelenila po kvartovima da se pokosi, od nekud
se mora poceti, tako da se nema na sto zaliti, nek ide upravi vodovoda...
--
Ziga
ICQ: 173568404
igor.g.
2007-06-28 07:54:56 UTC
[...]
smatras li da bi preko noci trebalo zatvoriti sve ulice koje prolaze kraj
stambenih zgrada?
:)
zzz
2007-06-28 11:26:39 UTC
Ne, ali isto tako smatram da ako je pustanje glazbe preglasno nesto zbog
cega ljudi zovu policiju (da ne bi bilo zabune - to je samo prvi primjer
koji mi je pao napamet) onda ni ovo nije jako daleko.
:)
Anonimac
2007-07-01 21:31:59 UTC
Post by zzz
Post by igor.g.
[...]
Ma da, to je zabranjeno.. ono kuæni red i slièno.. od 6 ujutro se moŸe ali
prije ne smije.. no, s obzirom da je to samo jednokratno, ¹to æe¹.. moraju
se i prskati komarci pa ako proðe¹ pored auta koji prska, lijepo æe te
okupati.. nema¹ se ¹to Ÿaliti.. to je bilo pa pro¹lo.. drugo je pitanje ¹to
ti slu¹a¹ ta sranja ujutro prije 6 sati ?? meni moŸe sletiti helikopter na
zgradu ¹to bi ga èuo.. ili spava¹ ili ne spava¹...
Jakov Sosic
2007-06-28 07:30:56 UTC
Post by Ivek
Kakve su vrucine bile ovih dana dobro da su isli kosit.
Jesi li kada to probala raditi? Uzet trimer i udri?
Ne vidim da baustelci rade u 3 po noci, niti da se miniranja i svi
radovi na otvorenom rade kada je normalno da ljudi spavaju. Svima je
vruce, ali i s druge strane svima treba taj dodatni sat sna.
--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x244F89CA |
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |
Ivek
2007-06-29 12:14:55 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Ivek
[...]
Varas se. Baustelci idu na teren vec od 5 ujutro, s time da na
gradilista moraju doci do pola sest ili sest. I ovdje se ne radi o 3
ujutro nego o 6 a to je vec razlika.
--
Pozdrav,
Ivek
Mate
2007-06-28 18:39:09 UTC
Prijetiti, zaliti se, zvati policiju? Spada li to u krsenje javnog reda i
mira ili samo u potpunu nepristojnost?
Ko to spava u 6 ujutro?
Valjda samo neradnici i penzioneri.
Ovih drugih se ionako treba što prije riješiti da nam ne opterećuju budžet
:)
Mate
2007-06-28 18:42:09 UTC
A one prve treba iskorijeniti!
Matija
2007-06-29 08:58:58 UTC
Preseli se na selo pa nebus imal problema s tim
MJR
2007-07-23 15:10:30 UTC
Post by Matija
Preseli se na selo pa nebus imal problema s tim
ili pokosi ti travu navecer pa ti ujutro nece smetati :))