IZNAJMLJUJEM SOBE
(prestaro za odgovor)
Manci
2007-09-04 12:34:50 UTC
Iznajmljujem sobe u novouredenoj dvorisnoj kuci koja se nalazi u
Frankopanskoj ulici u blizini studentskog doma. Sastoji se od tri sobe,
kuhinje i kupatila. Javite se na broj - 091 734 72 82
Alisa
2007-09-04 16:28:59 UTC
Post by Manci
Iznajmljujem sobe u novouredenoj dvorisnoj kuci koja se nalazi u
Frankopanskoj ulici u blizini studentskog doma. Sastoji se od tri sobe,
kuhinje i kupatila. Javite se na broj - 091 734 72 82
Ovo nije grupa za ostavljanje ovakvih oglasa. Super su mi ti koji
nikad ne pisu, a onda dodju i zasmete grupu. Plati si oglas u novinama
ak hoces iznajmljivati sobe.
Alisa
John Smith
ti nisi normalna. po cemu se ovaj nesretnik razlikuje od ostalih oglasa ?
Alisa
2007-09-05 16:00:15 UTC
Post by John Smith
Post by Alisa
Ovo nije grupa za ostavljanje ovakvih oglasa. Super su mi ti koji
nikad ne pisu, a onda dodju i zasmete grupu. Plati si oglas u novinama
ak hoces iznajmljivati sobe.
ti nisi normalna.
To si mami reci.
Post by John Smith
po cemu se ovaj nesretnik razlikuje od ostalih oglasa ?
Zasto mislis da se razlikuje? Samo po tome sto jednom i ja prigovorim?
Alisa
mama
2007-09-10 09:09:36 UTC
Post by Alisa
Zasto mislis da se razlikuje? Samo po tome sto jednom i ja prigovorim?
Pa ti prigovaras stalno, na svakoj si grupi, i nikad ne zracis pozitivnu
energiju.
Alisa
2007-09-10 09:59:40 UTC
On Mon, 10 Sep 2007 11:09:36 +0200, "mama"
Post by mama
Post by Alisa
Zasto mislis da se razlikuje? Samo po tome sto jednom i ja prigovorim?
Pa ti prigovaras stalno, na svakoj si grupi, i nikad ne zracis pozitivnu
energiju.
Da, mama.
Alisa
MM
2007-09-21 17:55:39 UTC
Post by Manci
Iznajmljujem sobe u novouredenoj dvorisnoj kuci koja se nalazi u
Frankopanskoj ulici u blizini studentskog doma. Sastoji se od tri sobe,
kuhinje i kupatila. Javite se na broj - 091 734 72 82
U KOJEM GRADU?

GARESNICI?