stan u zagrebu za studente
(prestaro za odgovor)
illustrious
2007-08-22 12:26:11 UTC
iznajmljujem stan u vukovarskoj ulici u zagrebu za 3 ili 4 studenata
vise informacija na linku: http://gmm-sb.awardspace.com/stan.html
kontakt: illustrious.hr[at]gmail.com ili 035/260 367
Stay beautiful!
Jakov Sosic
2007-08-22 13:50:14 UTC
Post by illustrious
iznajmljujem stan u vukovarskoj ulici u zagrebu za 3 ili 4 studenata
ili 5 ili 6 ili 10 studenata. LOL

Da mi je vidit kako 4 studenta smjestit u taj stan...
--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x244F89CA |
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |
nije bitno
2007-08-29 09:17:57 UTC
2 mogu u kadu :)
Maja
pomezi a ako su gay :))
nije bitno
2007-08-29 09:21:02 UTC
Post by Maja
Post by nije bitno
Post by Jakov Sosic
Post by illustrious
[...]
ako nije čučavac s tušem s obzirom na dimenzije stana :)