Trazim savjet..
(prestaro za odgovor)
Martin
2007-09-09 16:35:14 UTC
Kupio bih stan, ima jedan stariji 55kvadrat za 43000e, sve komunalije trbalo
bi ga ofarbat kuhinju novu, kupatilo je super nedavno renovirano svi
prikljucci..., ima jedan 42kvadrata za 42000e noviji namjesten, svi
prikljucci.. i sada imam lagani problem.. Neznam koji da odaberem.. Oba
stana su na odlicnim lokacijam.. Hvala na savjetima unaprijed.. Pozdrav.
Martina Zagar
Ja bih kupila veci stan. 42 m2 je malo, u 55 m2 se vec moze solidno zivjeti.
@zr@
2007-09-10 13:01:34 UTC
Oba stana su na odlicnim lokacijam.. Hvala na savjetima unaprijed..
Pozdrav.
A kakav je raspored prostorija? Kakvo je grijanje? Koje su ti Internet
mogucnosti na lokacijama? Koji kat/kuca? Planiras li obitelj skoro? ....
@.
back2tejp
2007-09-19 17:21:44 UTC

Post by Martin
prikljucci.. i sada imam lagani problem.. Neznam koji da odaberem.. Oba
stana su na odlicnim lokacijam.. Hvala na savjetima unaprijed.. Pozdrav.
frend na remizi kupio stan u onim visokima oko 49kvadri skoro 60 ooo
ojra,po mojem platio ga je previše ,a onda je išlo na novu kupionu ,novi
pod u dnevnoj-lakiranje , lakiranje prozora itd itd .......
meni se čini uzmi veći ipak je razlika 13 kvadri a od tog se da napravit
puno mjesta :::)
Martin
2007-09-23 16:38:16 UTC
Hvala na savjetu, jo¹ razmi¹ljam...
Post by Martin
prikljucci.. i sada imam lagani problem.. Neznam koji da odaberem.. Oba
stana su na odlicnim lokacijam.. Hvala na savjetima unaprijed.. Pozdrav.
frend na remizi kupio stan u onim visokima oko 49kvadri skoro 60 ooo
ojra,po mojem platio ga je previ¹e ,a onda je i¹lo na novu kupionu ,novi
pod u dnevnoj-lakiranje , lakiranje prozora itd itd .......
meni se èini uzmi veæi ipak je razlika 13 kvadri a od tog se da napravit
puno mjesta :::)