Etaziranje stana u staroj zgradi i jos neke sitnice :)
(prestaro za odgovor)
Davor
2007-10-10 10:22:46 UTC
Radi se o stanu koji je u fazi otkupa, u zgradi koja je gradjena 1951.
Stan je ostavljen meni od strane moje bake koja ga je pocela
otkupljivati od stambenog.
Ostalo je nekih 20ak tisuca kn za otplatu.
Baka je umrla 2004. i oporucno je ostavila stan. Prije par dana mi je
doslo rijesenje sa suda u kojem pise da mene NE mogu uvesti kao
"vlasnika" stana bez obzira na ostavisko rjesenje jer stan NIJE etaziran.
E sad, mislim da je bio nekakav zakon po kojem se zgrade starije od
1960. ne moraju etazirat?? (tako sam nesto nacuo)

Btw. kako je moguce da je stambeno dalo stan u prodaju ako nije
etaziran? U ugovoru o prodaji stana stoji navedena kvadratura stana,
drvarnice i zemljista na kojem lezi stan (stan je otkupljen skupa "sa
zemljistem na kojem lezi)te cijena istog.
Rate za otkup redovito uplacujem i mislim prodati stan nakon otkupa. Da
li ga ja moram etazirati ili stambeno i koliko to uopce kosta??

i jos jedno pitanje koje se odnosi na uplatu stambenog odrzavanja.
radi se o tom da zgrada ima prilican minus na racunu jer nitko od 6
stanara, osim mene i jos jednog stanara nije uplacivao odrzavanje (pa
tako ni ja zadnjih godinu dana). Razlog neplacanja je uglavnom bio taj
sto sve sta se trebalo napravit u zgradi, grilje, stepenice, krov,
prozori... nije napravljeno od strane stambenog nego bi mi sami
napravili ili platili nekog da to napravi. naime, stambeno NIKAD nije
imalo nekog da posalje da dodje napravit sta treba (promjena stakla na
prozoru u hodniku cekala je 3 mjeseca i obavljeno je nekih 20ak poziva
stambenom zbog tog).
Kakve mogu biti posljedice neplacanja stambene pricuve??

Sorry na poduzem postu.

Hvala
Stjepan Brbot
2007-10-16 19:23:17 UTC
Post by Davor
[...]
Nesto mi tu smrdi! I to gadno mi nesto smrdi. Pa mnogi stanovi koji nisu
etazirani imaju vlasnika. Nemoj se saliti!
Post by Davor
[...]
Stambeno je mozda dalo stan na prodaju nakon sto je napravljena tuzba zbog
neplacanja pa onda i ovrha. Cini se kako si preskocio dio price. Po kojoj bi
drugoj osnovi Stambeno moglo prodavati tvoje ili tude vlasnistvo. Nemoj se
saliti!
Post by Davor
[...]
Svaka zgrada koja ima vise od 4 stana mora imati upravitelja (npr. Stambeno
koje spominjes) i njega se mora placati. Ako ga ne odaberete sami odredi vam
se prema sili zakona i mora se placati minimalni iznos od 1,53kn/m2 pricuva
na racun zgrade. Novcem sa tog racuna placaju se popravci i ostalo na
zggradi. Koliko imate novca (ili minusa na racunu koji morate nadoknaditi).
Nitko ne zna? Nemoj se saliti!
Post by Davor
[...]
Stambeno i nece brinuti o vasoj zgradi nego vi samo (tj predstavnik
suvlasnika). Nemate ga? Nemoj se saliti!

Stambeno je to da ti daje usluge koje ti moras ZATRAZITI, pa nece oni sami
od sebe ici kod vas nesto popravljati.
Post by Davor
Kakve mogu biti posljedice neplacanja stambene pricuve??
Kako rekoh, pricuva se mora placati. Ako je ne platis, oni te tuze, izgubis
tuzbu i moras platiti sve zaostatke, sudske troskove itd. Nemas love.
Nikakav problem - sud oduzima stan i stavlja ga na javnu drazbu na prodaju
iz cega se namiruje dug i sudski troskovi. Bio u mojoj zgradi jedan lik koji
nije htio placati stanarinu, i tako 2 godine, (zbog toga sto ovaj proces sa
sudom traje, utuzivanje, ovrha, itd.), ali doslo je do ovrhe i kad je doslo
stani-pani lik se predomislio, morao uzeti kredit da bi vratio dug za
pricuvu. Inace bi mu uzeli ovhom stvari iz kuce, a ako to ne bi bilo
dovoljno, i stan!
Post by Davor
Sorry na poduzem postu.
Hvala
Molim :-)
Davor
2007-10-17 08:40:56 UTC
Post by Stjepan Brbot
Post by Davor
[...]
u rijesenju jasno stoji da me ne mogu upisati ko vlasnika jer nije
etaziran stan.
Post by Stjepan Brbot
[...]
stambeno je dalo stanove na prodaju nosiocima stanarskog prava. ko oce
kupit da kupi. sklopljen ugovor i sve se uredno placalo i placa se.
Post by Stjepan Brbot
Stambeno je to da ti daje usluge koje ti moras ZATRAZITI, pa nece oni
sami od sebe ici kod vas nesto popravljati.
rekoh vec da je za obicno staklo na prozoru bilo 20ak zahtjeva u roku od
3 mjeseca. znaci zatrazeno je, a oni ne dolaze.
Stjepan Brbot
2007-10-20 05:03:54 UTC
Post by Davor
Post by Stjepan Brbot
Post by Davor
[...]
Ne znam sto je kod tebe, ali ja sam vlasnik dvaju stanova koji nisu
etazirani kao i 80% stanova u HR i upisani su.
Post by Davor
Post by Stjepan Brbot
[...]
Prvo ne znam sto ti uopce nazivas "stambeno" - GSKG?
Post by Davor
Post by Stjepan Brbot
[...]
Odes (predstavnik suvlasnika) kod staklara da ti popravi staklo, on ti
staklo popravi i posaljes ga upravitelju da mu s vaseg racuna isplati radove
na staklu. Vrlo jednostavno.

Ja ne znam koga ste vi zvali 20 puta, ali imam blagi osjecaj da vi ne znate
ni tko vam je upraviltej ni tko je predstavnik suvlasnika, ni koliko imate
na racunu ...