Održavanje dizala
(prestaro za odgovor)
Josko
2009-10-05 08:47:07 UTC
Želimo promijeniti poduzeće za održavanje dizala u stambenoj zgradi.

Trebam mišljenja i eventualna iskustva o nekom od sljedećih poduzeća za
održavanje dizala:

Halkom

Gvir

Digula

Vertikalni transporti

Liftmont

A može i neka preporuka koja nije gore navedena.

Hvala.
Josko
2009-10-05 08:47:51 UTC
Zaboravio sam napomenuti da se radi o zgradi u Zagrebu.
don smit
2009-11-11 18:52:43 UTC
mogu samo reci da gvir lose radi, mi presli na otis i odonda sve ok
Post by Josko
®elimo promijeniti poduzeæe za odrŸavanje dizala u stambenoj zgradi.
Trebam mi¹ljenja i eventualna iskustva o nekom od sljedeæih poduzeæa za
Zaboravio sam napomenuti da se radi o zgradi u Zagrebu.
Tdrazen
2009-11-24 14:40:44 UTC
Post by Josko
®elimo promijeniti poduzeæe za odrŸavanje dizala u stambenoj zgradi.
Trebam mi¹ljenja i eventualna iskustva o nekom od sljedeæih poduzeæa za
Zaboravio sam napomenuti da se radi o zgradi u Zagrebu.
Moj susjed:

ProLift d.o.o.
Preèko
http://www.prolift.hr/

will
2009-11-15 15:53:01 UTC
Post by Josko
®elimo promijeniti poduzeæe za odrŸavanje dizala u stambenoj zgradi.
Trebam mi¹ljenja i eventualna iskustva o nekom od sljedeæih poduzeæa
Zaboravio sam napomenuti da se radi o zgradi u Zagrebu.
Zaboravio si spomenuti tvrtku "Radnik".

Disclaimer: www.hrvat.name/disclaimer
Complaints: ***@hrvat.name